woensdag 15 mei 2013

Chloé Signature Eau De Parfum

 
Mijn geur qua parfums moet zoetig zijn, beetje warm, tikkeltje poederig en vooral vrouwelijk. Chloé is een geur waar ik natuurlijk genoeg over gehoord had, maar die ik zelf nog nooit geroken had. Totdat hij vorige week binnen kwam, ik spoot hem op, rook er aan en was verliefd. Het was echt liefde op de eerste geur!

 


Ik opende het doosje en zag er een prachtige parfum in liggen. De verpakking is clean, neutraal, vrouwelijk en het strikje geeft het zo'n leuk detail. Ik vroeg m'n vriendin Marije gelijk of dit niet die geur was die zij altijd zo lekker vond, 'Ja!!' riep ze! Ik wist in ieder geval al, zonder er aan te ruiken, dat ik goed zat met Chloé.

 
 
Ik vind het altijd lastig om geuren te omschrijven, maar bij deze lukt me dat eigenlijk heel goed! Het is een heel vrouwelijke geur, zoetig, vintage/poederig, ietsje frisjes en warm. Ik ben dol op zoete, warme en poederige geuren, dus Chloé werd direct favoriet voor me. Het is geen standaard geur, maar wel één waar veel vrouwen dol op zullen zijn. Ik vind vooral de combinatie van dat zoetige en warme heerlijk, de geur is prima om als dagelijkse parfum te gebruiken. Hij is niet té zwaar of iets, maar eigenlijk heel goed draagbaar. Het is een vrij lichte geur, met een romantische touch.  De witte roos zorgt voor de verleidelijke geursensatie van Chloé.

Top: Pioenroos, Lychee en Fresia.
Hart: Witte roos, Magnolia en Lelietjes-van-dalen.
Basis: Amber en Cederhout.


 
Chloé en ik zijn nu dikke vriendinnen, bijna onafscheidelijk! Ik denk dat dit een geur is, die mij nooit zal gaan vervelen. Hij blijft verassend, niet te zwaar, maar wel heel vrouwelijk. Ik ben er echt dol op! En de verpakking? Love it! Geen poespas, mooi clean en wederom vrouwelijk.
 
Chloé Signature Eau de Parfum 50 ml kost 76 Euro.
 
Lots of love, Lotte