woensdag 1 mei 2013

Fotodagboek, april 2013 #4


Ik had mijn fotodagboek eigenlijk voor gister in de planning staan, maar onze internet verbinding had gister wat problemen, waardoor het me niet ging lukken. Dus vandaag daarom twee artikelen, ook leuk toch? De foto's zijn deze week wat bescheiden, dat heeft natuurlijk een reden. Deze week heb ik genoeg foto's gemaakt, maar een groot deel van deze foto's blijft nog even 'geheim' voor jullie. Dus wat minder foto's deze week, maar hopelijk wel leuk genoeg!

 
 
 
Ik ben echt dol op Sally Hansen, dit is m'n favoriete kleurtje! Pink at Him
 
 
Er kwam wel een heel leuk pakket voor mij binnen, Illamasqua!!!
 
 
Maar er kwam nog veel meer leuks, en niet een klein beetje ook. VIJF dozen vol, alles voor de workshop van vrijdag.
 
 
Lunchen met lieve Marije (en friends), na een dagje werken aan het 'secret project' van 29 juni :)
 
 
Dag erna weer lekker lunchen met mama, bij Jipp in Ommen. De tosti zalm is mijn grote favoriet, heel erg lekker is die. (ik vergeet altijd foto's van m'n eten te maken en dan denk ik nadat ik het op heb altijd, oh neeeeee, ik wilde nog een foto maken! haha)
 
 
Hé nieuwe kwasten van de Kruidvat gespot.
 
 
 
Zaterdag naar Mascha's Beautygloss party, ik ging samen met twee vriendinnen en we vonden het erg gezellig. Ook zo leuk dat er zo veel meiden naar mij toe kwamen om gedag te zeggen of op de foto met me wilde, dat had ik echt niet verwacht, maar vond het zo leuk!
 
 
Big cupcake!
 
 
 
Marije en Emmely lieten zich verwennen bij Lush!
 
 
Het was fun!
 
 
Lekker relaxen met een heerlijk masker van Dr. van der Hoog.
 
 
Non nom, cake pops!
 
 
Ik dacht dat vrouwen altijd veel schoenen kochten. Nou nee hoor, meneer Jan-Willem is een ware shoe addict! Hij koopt zeker vaker schoenen dan dat ik dat doet en zelfs vaker dan Vera en zij is al extreem. Haha!
 
 
Lekker uiteten bij tante Pos met Jan-Willem! En ja hoor, ik was weer vergeten foto's te maken van het lekkere eten.
 
 
Een klasgenootje in mijn afstudeergroepje heeft vaak hele leuke nail art op haar nagels, kijk waar ze nu weer mee kwam! Super leuk, ze vertelde dat ze het met een sponsje had aangebracht, ik vind het prachtig en ook erg netjes.
 
Deze week is m'n workshop, dus daar kunnen jullie volgende week zeker foto's van verwachten. Morgen ga in naar Benefit en voor de rest staat echt mijn hele week in het teken van de workshop, moet nog best veel voorbereiden, maar heb er echt super veel zin in!
 
Lots of love, Lotte