zondag 5 mei 2013

Golden Rose Jolly Jewels 115

 
Tijdens de Beautygloss Party heb ik nog eventjes wat lakjes bij Enchantra geshopt, waaronder deze prachtige Jolly Jewels van Golden Rose. Hij heeft glitters in heel veel kleuren, maar geeft toch een frisse zomerse look aan je nagels. Wat een schatje! Kijk je mee?

 
 
Golden Rose heeft een leuke glitter collectie, met de naam Jolly Jewels. Deze collectie bestaat uit 17 verschillende lakjes, met allemaal een andere uitstraling. Verschillende kleuren glitters, verschillende combinaties en andere basis kleurtjes. Kleur 115 sprak mij het meeste aan, omdat hij zo'n zomerse en frisse uitstraling blijft hebben. Vaak vind ik glitter lakjes iets voor in de winter, geen idee waarom dat altijd bij mij op komt, maar zo zie ik het nou eenmaal. Maar bij deze was het gewoon anders, ik denk ook wel dat het komt door de witte basis lak en de frisse kleuren glitters.



Hier heb ik drie laagjes van de lak aangebracht, wat naar mijn idee het beste resultaat geeft. De witte lak dekt dan het beste en je hebt dan voldoende (heel veel!) glitters op je nagels zitten. Ik vind het contrast met de witte lak en de gekleurde glitters, heel erg leuk, juist op deze manier komen de glitters goed tot hun recht. De glitters zijn er in het wit, groen, oranje, geel, blauw en roze.


Dit is zeker een glitter lak, die ik de hele zomer door wel kan dragen. De kwaliteit is niet heel spectaculair, door de grove glitters gaat hij namelijk wat snel chippen. Zo'n twee dagen moet hij, met een goede topcoat, wel uit kunnen houden.
 
De Jolly Jewels van Golden Rose kosten 3,95 Euro en zijn op verschillende webshops verkrijgbaar, waaronder hier.
 
Lots of love, Lotte