maandag 20 mei 2013

Home made ice inspirations

 
Het is dan misschien nog geen zomer, maar de ijsjes mogen zeker al wel genuttigd worden. Een standaard ijsje kopen, kan natuurlijk heerlijk zijn. Maar is het misschien niet veel leuker en lekkerder om zelf aan de slag te gaan? Ik laat jullie de lekkerste ijsjes zijn, van Nutella ijsjes, tot frisse fruit ijsjes! Ik vond een heleboel leuke foto's op Weheartit.com.

 

OMG! Een Oreo topping voor over je ijs, zie dat er niet te lekker uit? Het lijkt me eigenlijk heel makkelijk om te maken, ook heel lekker over vanille ijs denk ik.



Super easy, maar wel heerlijk op een wame zomer dag: ijs blokjes met vers fruit. Ik vind vooral de aardbeien zo leuk er uit zien.


Hmm, vanille ijs, chocola, caramel en nootjes. Heerlijke combi!

 
Kijk dan wat leuk, gewoon een lege schil van een citroen, gevuld met een frisse schep ijs (ik denk aardbei of iets). Deze lijkt me echt zo lekker.
 
 
Hilarisch, water ijsjes met gummy beertjes!
 
 
Geen idee wat hier in zit, maar het ziet er wel heelijk (zoet) uit!
 
 
Kiwi en watermeloen, dit is toch een plaatje? Ik denk dat de kiwi en watermeloen gewoon gepureerd zijn en vervolgens in een vormpje zijn gegoten.
 
 
Nog meer watermeloen, met munt!
 
 
 
Deze plaatjes heb je vast al eens eerder voorbij zien komen, want het ziet er alleen al prachtig uit zo op de foto. De ijsjes zijn daarnaast ook erg gezond, het is gewoon water met verse fruit stukken. Je kunt in plaats van water, ook yoghurt gebruiken.
 
Waaah! Nutella ijsjes, deze MOET ik echt gaan proberen.
 

En dan nog een combinatie van bananen ijsjes op een stokje, omhult met chocolade en nootjes. Lekker en heel gemakkelijk thuis te maken, toch?
 
Loopt het water jullie ook al in de mond? Ik ga in ieder geval de Oreo topping snel eens maken, de Nutella ijsjes en de kiwi/watermeloen ijsjes. Jam!
 
Lots of love, Lotte