vrijdag 31 mei 2013

Lauren Conrad - Beauty (nu ook in het Nederlands!)


Als Hills liefhebber ben ik altijd dol op Lauren Conrad geweest, het is zo'n klassieke dame, die er overigens altijd goed uit ziet. Beauty is haar beautyboek, die al enige tijd te verkrijgen is, maar inmiddels is hij ook in het Nederlands te koop. Dat zal voor veel Nederlandse dames toch een leukere manier zijn, om het boek te kunnen lezen. Ik was al fan van het Amerikaanse boek, dus vond het nu wel eens tijd om te laten zien wat voor leuk boek Beauty is.




Lauren Conrad is de auteur van het boek en boek staat boordevol leuke beautytips. Heel veel uiteenlopende informatie, maar alles heeft met beauty te maken, heerlijk! Zo is er informatie over huidproducten terug te vinden, make-up, inner beauty tips, hilarische en herkenbare beauty overtredingen, maar ook how-to kapsels en nail art. Beauty van Lauren Conrad is een heel compleet beauty boek, dat erg lekker weg leest. Leuk voor de beginner, maar ik vind hem ook nog erg leuk om te lezen hoor.
 
Ik vind het uiterlijk van het boek trouwens prachtig, zo'n mooi boek als deze heb ik nog niet vaak gezien. Hij is compleet en de foto's zijn betoverend mooi, alleen al voor de plaatjes zou ik het boek willen hebben.


Deze foto vind ik het aller mooist!


Lauren's looks door de jaren heen.



Ook heel praktische tips, 'kwaaltjes' op je gezicht!


Nog zo'n plaatje!


Namen + uitleg, handig voor de beginners!


How-to: Eyeliner zetten.


Beauty-overtredingen, wie kent ze niet! Haha, de wasbeer ogen vind ik het leukst.


Wauw, dit kapsel vind ik echt ge-wel-dig! Ik draag vaak een paardenstaart, maar deze variant is wel echt heel mooi, die golven er in, super mooi. Deze ga ik eens uitproberen!


Kijk, er is ook nail art in terug te vinden!

 
Ze omschrijft ook de beauty stijlen uit verschillende tijdperken, zo zie je hier de jaren veertig.
 
Beauty van Lauren Conrad is een heerlijk boek, dat bij vele beautyliefhebbers geliefd zal zijn. Enorm handig dat hij nu ook in het Nederlands verkrijgbaar is. Hij kost 17,95 en is o.a. bij Bol.com verkrijgbaar.
 
Lots of love, Lotte