woensdag 8 mei 2013

Love Spring workshop: Foto en video verslag

 
Na maanden aan voorbereiding en een winactie met meer dan 100 aanmeldingen, was het vrijdag 3 mei eindelijk tijd voor m'n workshop. De Love Spring workshop! Ik keek er, net als de meiden die ik uitgenodigd had, al een hele tijd naar uit. De tijd vloog voorbij, want wat was het een ongelofelijk leuke middag. Ik genoot, vol op! Ik wil jullie graag laten zien, hoe deze leuke middag er uit zag.


 
Ik heb tijdens de workshop, samen met Maddy,  wat video beelden gemaakt. Dus laten we eerst eens deze vlog bekijken, om een beetje in de stemming te komen!
 

Voor mij begon de dag al vroeg, om 7 uur ging de wekker (na drie uurtjes slaap) om alles voor te bereiden en de woonkamer om te toveren tot een ware workshop ruimte. Net als vele bezoekers trouwens, sommigen moesten uren reizen om hier naar toe te komen, zo lief dat ze dit er voor over hadden.







Beauty overal! Ik kom natuurlijk regelmatig op events en de laatste tijd heb ik goed opgelet, om ook zo'n leuke sfeer tijdens m'n workshop neer te zetten. Dus veel roze, wit en zoetigheid, precies waar Madam Lotte aan herkend kan worden. Hihi.




Maar natuurlijk moest er ook genoeg lekker zijn, ik wilde de meiden goed verwennen! Ik liet tompoucen maken bij de Hema, met m'n logo, zo leuk. En natuurlijk m'n favo brownies, ze mochten niet ontbreken.



Tegen twee uur kwamen de eerste meiden binnen, de sfeer was gelijk gezet, wat een lieve, mooie en spontane dames allemaal. Zo bijzonder om je bezoekers opeens in levende lijve te ontmoeten, voor hen leek het alsof ze me al tijden kende, voor mij was het wel echt een 'eerste' ontmoeting. Hoe wel dat niet zo voelde hoor, ik praatte met iedereen zo weg.



Ik begon de workshop met een make-up look, op Vera. Iedereen ging aandachtig om me heen staan, het was net als of ik een tutorial op nam, alleen dan zonder camera. Er konden vragen gesteld worden en ondertussen ging ik gewoon verder met de make-up look. Ik gaf beauty tips en maakte een typische voorjaars look en ging voor felle, matte lippen.


Hihi, zie ze eens geconcentreerd kijken.


Roze lippen!

Nu was het de beurt aan de dames, ze mochten zelf aan de slag. Maar eerst natuurlijk de goodiebags vol producten uit delen, ik was zo benieuwd naar de reacties!





"Wauw!" was het eerste wat ik hoorde, iedereen was onder de indruk en ik zag alleen maar gelukkige gezichtjes.  Zie Kimberley, Anouk, Martsje en Emmely eens stralen, zo leuk.




Ja, nu jullie! Het was zo leuk om te zien, hoe iedereen direct aan de slag ging met de producten die ze kregen. Ze hielpen elkaar, waren gezellig aan het kletsen over beauty en er hing een ontspannen sfeertje. Precies zoals ik mijn bezoekers op m'n site ook zie, lief voor elkaar en heel goed met beauty.


Ik kon alleen maar stralen deze middag, wat was het genieten. Ik ging tussen de meiden zitten voor een 'Ask me anything' en we raakte gezellig aan de klets. Dit doe ik echt het liefst, met m'n bezoekers kletsen over beauty, wat ik eigenlijk elke dag op mijn site doe, maar nu eens in het 'echt'!



Ondertussen natuurlijk wel even onze look af maken, beetje oogschaduw hier, eyeliner daar en klaar!



Dat iedereen van beauty hield, werd me deze middag ook wel duidelijk. Zie iedereen eens lekker tussen al die beautyproducten snuffelen.


Marije's haar krullen met de Pearl Wand van Remington, die kregen ze ook allemaal mee naar huis.



Zo mooi geworden!



En onze nagels nog van een zomers kleurtje voorzien. Eigenlijk wilde we hierna nog gaan DIY'en, maar de tijd was al om en onze nagels waren nog nat van de lak.


Voor dat ik het in de gaten had, was de middag al weer om. Doei lieve Arah, Sarah, Emmely, Martsje, Naomi, Anouk, Kimberley en Ingeborg. Dank jullie wel dat jullie er bij wilde zijn, ik ben blij met jullie als mijn vaste bezoekers :).


Bedankt Maddy voor het maken van de foto's. Bedankt mama, Marije en Vera voor jullie hulp, zonder jullie was het me niet gelukt zo'n leuke workshop neer te zetten.
 
Het was fantastisch, beter dan ik me had voor kunnen stellen. Wie weet komt er volgend jaar weer zo'n toffe workshop, maar natuurlijk hebben we eerst 29 juni nog. Ik zie jullie dan!
 
Lots of love, Lotte