zaterdag 11 mei 2013

MAC Baking Beauties Raspberry Swirl & In For A Treat

 
Zoet, Roze, girly en bloemen? Yes, verkocht! De MAC Baking Beauties collectie is er één, die ik niet voorbij kon laten gaan. Als beautylover merk ik, dat ik de laatste jaren steeds kritischer ben geworden, wat betreft limited editions. Maar suikerspin roze lipsticks en poeders met bloemetjes, daar kon Madam Lotte niet tegen op. Kijk je mee naar deze cuties?

 

Ik stond bij de MAC counter glunderend naar de Baking Beauties producten te kijken, maar eigenlijk wist ik na 10 seconen al dat ik voor deze producten ging. De roze lipstick heeft een kleur, die ik echt nog niet heb ik mijn collectie. Hij is suikerspin roze en ziet er enorm zoet uit, heerlijk voor een zomerse dag. Het is een cremesheen, dus bevat een mooie glans en is lekker romig. De poeder die ik kocht is een Pearlmatte Facepowder, dat kende ik nog niet. Het is de kleur In For A Treat., met roze bloemetjes.
 
The MAC Baking Beauties collectie is er één voor de zoetekauwers onder ons. Voor de meisje meisjes, die niet vies zijn van een beetje pastel en roze, like me!



Raspberry Swirl is zo'n heerlijk barbie roze kleurtje. Het is een zoete roze kleur, met een koele ondertoon. Verder is hij volledig shimmer vrij en voelt hij heerlijk romig op de lippen aan. Hij dekt goed en bevat een kleine glans. Ik droeg hem trouwens ook op mijn workshop (waar jullie al een artikel over hebben gezien), ik kreeg er super veel leuke complimentjes over.


Raspberry Swirl op mijn lippen.



In For A Treat, ik kon m'n ogen niet van dit product af houden. Ik ben om wanneer een product een mooie uitstraling heeft. Bij deze was er dan ook geen twijfel mogelijk! De poeder bevat verschillende kleuren, zo is de buitenste rand wit en het middelste deel licht bruin. De bloemen zijn roze, met groene blaadjes. De kleuren in de poeder zijn eigenlijk helemaal niet terug te zien. Het is namelijk gewoon een frisse highlighter, die heerlijk is voor in de zomer. Hij geeft een mooie parelmoer glans.


Swatch van In For A Treat

 
Hier heb ik Raspberry Swirl op mijn lippen en In For A Treat op mijn jukbeenderen, een frisse zomerse look!
 
 
De MAC Baking Beauties collectie is op dit moment verkrijgbaar in een aantal MAC counters, waaronder die van de Bijenkorf. Deze twee producten kan ik jullie van harte aanraden, helemaal als je net zo van zoete kleurtjes houdt, als ik. De lipsticks van MAC kosten 18,50 Euro en de poeder 28 Euro.
 
Lots of love, Lotte