maandag 13 mei 2013

Outfit: Army spring


"Hé, eindelijk weer een outfit online" hoor ik jullie denken. Dat klopt! Het is inmiddels volop lente, maar dat betekend niet dat we alleen maar in felle en opvallende kleuren rond lopen, soms willen we gewoon even niet zo opvallen. Vandaag een outfit waarin ik me goed voel en dat betekend voor mij dat ik het 'aandurf' om hem online te zetten. Benieuwd geworden?


 
 
Vorige week liep ik even in de Primark en daar vond ik deze army jack voor maar 9 euro, koopje! Ik combineer hem hier vrij neutraal, maar hij is ook echt tof met een neon gele top er onder. Hij is trouwens heel leuk om nu als jas te dragen, maar in het najaar kan hij ook prima voor binnen.

 
 
Ik combineer het jasje met een lichte jeans van de H&M en deze nude kleurige loafers van de Zara. De loafers komen van de kinderafdeling, omdat ik met mijn kleine voetjes (maat 35) niet in de volwassen schoenen pas. De Zara kinderschoenen zijn trouwens echt een uitkomst, zij hebben zo veel leuks. Deze loafers zijn op dit moment echt favoriet, ze kunnen dan ook bij elke outfit, omdat ze zo neutraal zijn.

 


Ik was echt al een hele lange tijd opzoek naar een mooie (van goede kwaliteit) witte blouse. Ik vond deze bij de Superstar en ik was direct verkocht. Het model, de kwaliteit en de steentjes op de borstzakjes maken het een prachtige blouse.


M'n make-up look hield ik vrij neutraal, eigenlijk hoe ik hem de laatste tijd het liefst draag. Neutrale ooglook, eyeliner, roze blush en friss roze lipstick. Hier draag ik Raspberry Swirl van MAC, zoete lippies, ik ben er gek op.
 
Lots of love, Lotte