woensdag 8 mei 2013

Sabon 'Dear Mom' Moederdag pakket


Zondag is het alweer Moederdag, de dag dat we onze mama's eens een beetje extra in de watten mogen leggen. Sabon heeft een aantal mooie Moederdag pakketten samengesteld, waar je voor je moeder genoeg verwennerij kunt krijgen. Vandaag een heerlijk setje met een handcrème, voeten crème en een bodylotion. Mijn mama mocht stiekem vast dit Moederdag cadeautje openmaken en haar mening geven.

 


De verpakking van deze set laat vele moeders al smelten denk ik (de mijne in ieder geval wel!) ziet het er niet super schattig uit? Zo horen Moederdag cadeautjes er nou uit te zien! Dat begon dus goed. Daarnaast hebben de producten zelf ook een mooie verpakking, ik krijg er een beetje een vintage gevoel bij, alsof het allemaal hand gemaakt is aan een keukentafeltje. Snap je?



In dit potje zit een heerlijke bodylotion met Patchouli, Lavendel en Vanille. Een hele lieve en warme geur, mijn moeder vond hem erg lekker ruiken. Het potje heeft ook een mooi formaat. Ziet er goed uit!


De bodylotion heeft een fijne, milde, iets wat dunne substantie. Hij smeert goed uit en trekt lekker snel in. Fijne body lotion voor in het voorjaar!


Een handcrème, dat is altijd goed. Handcrèmes heeft mijn moeder nooit genoeg, dus zo'n tube is altijd lekker om te krijgen. De handcrème bevat Shea boter en Aloe-Vera, verzorgend en verfrissend dus.



De handcrème heeft dezelfde geur als de body lotion. Ik weet niet wat het is, maar ik houd echt van de uitstraling van Sabon. De verpakkingen hebben echt wat schattigs.



En ook een voeten crème, heel belangrijk! Want we mogen onze voeten niet vergeten natuurlijk, helemaal als we straks weer slippertjes gaan dragen. Ook deze bevat Shea Boter om je huid te verzachten. En oh lekker, er zit munt in, geeft vast een heel fris gevoel. Daarnaast zit er ook Kamfer in.


Ik word enthousiast van deze leuke set, hij kost 15 Euro en dat vind ik persoonlijke een goede prijs voor zo'n mooi pakket van Sabon. Sabon is een vrij luxe merk, maar op deze manier krijg je moeder best veel voor 15 Euro.
 
Nog even mama's woorden: Schattige verpakking, sprak me direct aan. Goede uitstraling en de producten zijn voor elke moeder geschikt. Ik smeer dagelijks met handencreme's en andere creme's, ben er dol op!
 
Lots of love, Lotte