zondag 19 mei 2013

Volume en krullen met Andrélon pink en Remington Pearl Wand


Een volle bos met krullen, ik had mijn steile haar er graag voor ingeruild. Ik ga dan ook regelmatig met de krultang aan de slag, om een mooie krul in m'n haar te zetten. Maar zoals altijd, verdwijnt deze na zo'n twee uur alweer. Totdat ik de Pearl Wand van Remington leerde kennen, ongelofelijk wat deze kan! Hij zorgt voor de mooiste krullen en dat ga ik jullie vandaag laten zien.



De producten die ik vandaag gebruik, zijn van de Pink Collection van Andrélon.


 
Aller eerst breng ik een volume poeder aan bij de haargrens, boven op je huid. De Get the volume poeder van Andrélon geeft echt een prachtige volume boots aan je haar. Je bent het poeder aan, je wrijft er in en er ontstaan een bos haar vol volume.
 

 
De romige mouse zorgt ook voor lekker wat volume, het is ook een hitte beschermend product, dat is ook heel handig voor als je straks een krultang wil gaan gebruiken.


De Pearl Wand van Remington, daar is 'ie dan! In eerste instantie dacht ik dat het super onhandig zou gaan werken, omdat je geen 'klem' hebt war je je krul in zet, maar alleen deze buis. Maar eigenlijk werkt dit juist veel makkelijker en vooral ook sneller. Je kunt de tang tot verschillende standen verhitten. Je krijgt bij de tang ook een hitte beschermend handschoentje en een mooie hoes waar je de tang in kunt bewaren.

















Kijk zo werkt het: Je wikkelt je haar om de staaf heen en houdt hem even vast, na een paar seconden kun je je haar er af laten glijden heb je een mooie krul. Als je je haar vooral om het dunne deel draait, krijg je meer een strakke pijpen krul. Als je je haar vooral om het bredere stuk krult, krijg je een meer grovere krul. Allebei heel mooi!
 

Daarna je krullen even fixeren met een haarspray en een glansspray, voor dat net een beetje extra glans, ik houd er van.


Dit krijg je wanneer je voor een grovere krul gaat, heel mooi en een beetje nonchalant.


En dit is het resultaat met de kleine pijpen krullen, prachtig! Vind je ook niet? Ik heb nog een aantal video beelden, waarin ik het haar van Marije aan het krullen ben, hierin zie je precies hoe de tang werkt.

 
De Pearl Wand kost 45 Euro en is voor mij echt dé tang waar ik mooie krullen mee kan maken. Ik wilde hem zo graag aan jullie zijn, omdat hij gewoon echt super goed werkt.
 
Lots of love, Lotte