zondag 2 juni 2013

Beauty & Fashion summer must haves

 
Met een heerlijk zonnig vooruitzicht deze week, vond ik het wel even tijd om een aantal Summer must haves met jullie te delen. Als ik aan de zomer denk, denk ik aan mooi gebronsde huid, frisse en vooral veel felle kleuren! Vandaag deel ik mijn fashion én beauty must haves met jullie.

 
 
 
Hier een aantal fashion items, waar ik direct de zomer kriebels van krijg. Neon roze, neon geel, Turquoise, mint groen en printjes! Een aantal items die je hier ziet, heb ik zelf ook in mijn bezig. De neon roze bikini bijvoorbeeld en ook de ketting die je er naast ziet, draag ik met veel liefde. Het spijkerjack vind ik ook heel tof, ik heb zo'n soort gelijke van de Forver21. Deze Rayban met mirror glazen zien we dit seizoen ook steeds vaker voorbij komen.
 
Bikini- H&M
Sunglasses - H&M
Denim Jack - Only
Short - Loavies.com
Sandalen - Pieces
Perzik top - H&M
Mint jeans - Only
Necklace - Pull&Bear
 
 
Dan over naar de beauty producten! Een goede zonnebescherming kan hierbij natuurlijk niet ontbreken, laatst reviewde ik er één van Etat Pur, die erg fijn is voor je gezicht. Maar je zou ook een BB cream met een SPF kunnen gebruiken, zoals deze van Catrice. Een goede bronzer is wat mij betreft een must voor in de zomer, als de zon er niet is, faken we gewoon een tintje. Felle lippen en frisse blauw/groene nagels en laat de zomer maar beginnen!
 
Lancaster - Tan Preparer
Chanel - Azuré
Barry M Textured nail paint - Ridley Road
Nars - Laguna Bronzer
Catrice - Matt About Pink
NYC - Show Time waterproof mascara
Catrice - BB Cream
Etat Pur - Facial Sun Cream
 
Heb jij nog een aantal zomer favorieten, waarvan wij absoluut op de hoogte gebracht moeten worden? Deel ze met ons! En geniet natuurlijk maar lekker van het zonnetje, vergeet je daarbij niet in te smeren he!
 
Lots of love, Lotte