dinsdag 25 juni 2013

Benefit Fake up concealer

 
De Fake Up concealer van Benefit ziet er reuze interessant uit, naast dat de concealer stick een kleurtje bevat, wordt deze ook omringt door een hydraterende balsem. Mijn huid staat altijd open voor wat extra hydratatie, een beetje camouflage is ook geen overbodige luxe. Ik was benieuwd!

 
De Fake Up is een concealer in stick vorm, wat natuurlijk hele handzaam en hygienisch werkt. Ik vind het eigenlijk wel handig! Hoewel ik bij stick concealers wel altijd de gedachte krijg dat ze droog zijn en té veel dekking geven.
 
Deze hydraterende concealer zal ons niet alleen een mooie dekking geven, hij hydrateerd daarbij ook. Zo bevat de concealer Vitamine E en Apple Seed extract. De huid onder mijn ogen is altijd vrij droog, dus een hydraterende concealer lijkt mij wel wat. Er zit trouwens 3,5 gram product in de stick.
 
 
 
Ik vind het uiterlijk van het product ge-wel-dig, wat houd ik toch van de Benefit producten! Het is altijd weer een feestje om te gebruiken 's ochtends. De kleur Medium 02 is op dit moment (met een gebruinde huid) perfect voor mij.
 
 
Kijk dan wat een bijzondere stick, in het midden zie je de concealer zitten, aan de buiten kant de hydraterende balsem.
 
 
De swatch van de concealer. Mooie dekking, enorm romig en zacht. Hij voelt prettig aan.
 

Geen make-up.


Benefit Fake Up aangebracht rondom mijn ogen.

Ik ben énorm onder de indruk! Hij geeft een prachtige dekking, voelt zeer romig en de hydratatie voelt heerlijk voedend aan. Ik heb een vrij droge huid, ook onder mijn ogen, dus die hydratatie trekt direct in. Het ziet er niet uit als een vettige laag concealer, iets wat ik van te horen wel een beetje had verwacht. Hij geeft juist een prettige (romige) dekking, ik word blij van deze concealer!
 
Hij kost 30 Euro en is bij verschillende Douglas filialen te verkrijgen.
 
Lots of love, Lotte