dinsdag 11 juni 2013

Blush it up: De kaart verkoop wordt verlengd!



De kaartverkoop zou in eerste instantie tot afgelopen zondag lopen, maar wegens succes laten we deze nog wat langer doorlopen, omdat we ook merkten dat veel meiden toch nog wilden komen. Heb je bovenstaand promo filmpje nog niet gezien? Kijken dan! Wie weet halen we je dan over, er ook bij te zijn! Als je verder leest, zie je een overzicht van een aantal merken en 'artiesten' die aanwezig zullen zijn bij Blush it up!


De Helon biedt medische en cosmetische huid- en laser-behandelingen voor onder andere overbeharing, couperose, pigmentstoornissen, rimpels en het verwijderen van tatoeages. Ze geven je deze middag meer informatie en bieden een leuke aanbieding aan!
 
 
 
Rimmel is één van mijn favoriete drogisterij merken, ze komen er te staan met een stand waar je goed kunt shoppen met kortingen en je kunt je laten opmaken door een visagist. Mijn favorieten van Rimmel? De Scandal eyes flex mascara en de Kate lipsticks!
 
 
En ik vind het zo leuk dat Sally Hansen er ook bij is, want je kunt ook je nagels in de manicure laten zetten bij Sally Hansen. Ik ben dol op de nagellakken van ze, de kwaliteit is goed en de kleuren prachtig! Natuurlijk kan er bij Sally Hansen ook geshopt worden.
 
 
Cherize.nl is een webshop met een aantal leuke make-up merken, die niet zo gemakkelijk te verkrijgen zijn in winkels. Wat dacht je van de populaire 88 palette's mooie blush palette's of nagellak van KleanColor?
 
Lou Musthaves is een heel leuke kledingzaak uit Zwolle, ik kom er zelf regelmatig om te shoppen en vind het dan ook enorm leuk dat zij een bijdrage leveren aan het feest. Je kunt er de leukste kledingstukken kopen en genieten van een modeshow verzorgd door Lou Musthaves.
 
 
Er zal een kapsalon aanwezig zijn, waarbij je je haar kan laten stylen of misschien zelfs met leuke kortingen kan laten knippen! Je krijgt advies in wat bij jou past en er zullen ook leuke aanbiedingen gelden.
 
 
Zo leuk! Tim van EverythingTim.nl zal mij deze middag versterken, bij Tim kun je deze middag terecht voor ál je vragen over beauty en bloggen. (foto van EverythingTim.nl)
 
 
Als je een goed feest wilt organiseren kan daar een goede DJ en artiest niet bij ontbreken toch? Dat vonden wij in ieder geval niet! Rechts zien jullie DJ Darryl-E, ik ken hem persoonlijk en hij draait de leukste muziek. Daarnaast ben ik heel trots dat Zangeres Manon Bosch bij ons aanwezig zal zijn, ze is nog niet heel bekend (maar ook haar ken ik persoonlijk) maar ze heeft een dijk van een stem, echt een pareltje, zo mooi! Ik weet zeker dat jullie ook van haar stem zullen genieten.
 
Naast deze aanwezigen zullen er zeker nog een aantal andere merken meer hierbij aanwezig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven, moet je MadamLotte.nl gewoon met regelmaat bezoeken! Het wordt in ieder geval een heel vet feest, en het wordt alleen nog maar leuker. Dan heb ik het nog niet eens over die leuke goodiebag gehad die jullie krijgen.
 
Nog geen ticket besteld? Snel doen hoor! Je kunt je ticket hier bestellen.
En ohja, vergeet niet dat ze bij de Hema nu een leuke treinkaartjes actie hebben.

Lots of love, Lotte