vrijdag 28 juni 2013

BQ: Je nagels lakken als een Pro, hoe doe jij dat?

 
We willen het liefst allemaal dat onze nagellak er op zit, als of we net van een nagel salon komen. Maar als ik eerlijk ben, lukt me dat echt niet, ook na jaren lang oefenen niet. Nagels lakken vind ik misschien wel het meest moeilijk product om aan te brengen, als het om beauty gaat. Het is zo'n precies werkje, ik ben benieuwd hoe jullie dat doen 'Je nagels lakken als een pro, hoe doe jij dat?'




Ik heb eens gehoord dat je voor je nagelriemen een soort van half maantje moet maken met je lak, waar naar je vervolgens de rest van je nagels lakt. Het is niet zo mooi om je nagelriemen te bedekken met een lak, ook moet je je nagellak niet te dik aanbrengen. Je kunt beter meerder dunne laagjes aanbrengen. Voordat ik de lak aanbreng, breng ik eerst een druppel van de lak op het midden van me nagels aan, vervolgens breng ik de lak aan op de rest van m'n nagels. Easy peasy, zo klinkt het. Maar je moet toch echt best wel een vaste hand hier voor hebben.
 
Deel je tips in de comments, wie weet kunnen we van elkaar leren als het gaat om je nagellak aanbrengen!
 
Lots of love, Lotte