zondag 23 juni 2013

Chanel Azuré


In de zomercollectie van Chanel zaten drie prachtige nagellakken, na een klein momentje nadenken in de Ici Paris, wist ik dat ik (de aller laatste) Azuré mee ging nemen. Deze zee blauwe kleur brengt bij mij direct de zomer kriebels naar boven, een prachtige kleur om deze zomer op je nagels te dragen. Benieuwd naar de swatches?


 
 
De zomercollectie van Chanel bevat drie lakken, waarvan ik Azuré het meest bijzonder vind. In het flesje zit, zoals gewoonlijk, 13 ml nagellak. Voor een Chanel nagellak betaal je 23 Euro, een lieve duit.


Azuré is te beschrijven als een tropische zomer in een flesje, dat breng het bij mij in ieder geval boven! Eigenlijk is het een soort smaragdgroen, met een blauwe ondertoon er door. Een soort helder blauwe zee, met glinstertjes er door.



Het aanbrengen van de lak ging niet geheel zonder slag of stoten, hij lakt namelijk vrij streperig. De lakt dekt in twee lagen en hij blijft zo'n drie dagen goed op zijn plek. De glans en shimmer maakt de lak extra speciaal, vooral in zonlicht is hij prachtig.


Zoals ik al aangaf ik Azuré limited edition, dus als je hem nog wilt bemachtigen moet je er snel bij wezen! Ik kan je helaas niet garanderen dat ze er nog zijn, maar ik zou zeker even een kijkje nemen als je interesse hebt.
 
Ik vind Azuré een zomers pareltje, deze zal deze zomer nog vaak voorbij komen voor mij!
 
Lots of love, Lotte