maandag 17 juni 2013

Hema Dip & Clean Nailpolish remover


Beautyproducten die het ons net allemaal een beetje makkelijker maken én rotzooi voorkomen, daar worden wij vrouwen blij van. De bekende nagellak remover potjes zijn van die dingen, die ik niet meer weg kan denken. Moet je nagaan dat ik 'vroeger' nog in de weer ging met losse watjes en remover, dat zit er bij mij niet meer in hoor! Hema heeft inmiddels ook zo'n product in haar assortiment, de Dip & Clean.



Ik vind het zo leuk dat deze remover potjes nu ook gemakkelijk bij de Hema te verkrijgen zijn, en daar betaal je dan ook een nog eens een fijn prijsje voor. De Dip & Clean kost namelijk 4,50 Euro. De verpakking is clean, lekker roze en strak. I like!


Jammer, er zit wel aceton in! Ik heb nagellak removers altijd liever zonder aceton, omdat dat m'n nagels en m'n huid zo laat uit drogen.


Er zit een stevig sponsje in het potje, deze is ook goed doordrenkt met remover. Dat is fijn, op deze manier weet je dat er voldoende remover in zit die je nagels zal schoon maken.




Daar gaat 'ie! Voor de mensen die het nog niet kennen: Je dipt je nagel in de spons, draait een paar rondjes en vervolgens haal je je vinger er weer uit.


Tadá schone nagel! Het blijft leuk, vind je niet?

Maar wat vind ik nou van de Hema Dip & Clean? Hij doet z'n werk goed, het sponsje is goed door drenkt en met een paar keer draaien is mijn nagellak verdwenen. Echter vind ik de aceton wel een min punt, daarbij voelen m'n nagels en nagelriemen uitgedroogd. Voor dit fijne prijsje doet hij z'n werk prima, maar liever had ik gezien dat hij iets meer verzorgend zou zijn.
 
Lots of love, Lotte