woensdag 19 juni 2013

I Love Summer tag


Door de afgelopen tropische dagen, zit ik helemaal in de zomer sferen. Laat ik daarom deze toepasselijke tag voor jullie invullen, de I Love Summer tag! Kijk je mee?

Wat is jouw favoriete zomernagellak?
 
Ik vind het lastig om één kleur te moeten kiezen, want ik heb zeker een aantal favorieten. Sowieso ben ik deze zomer helemaal gek van mint kleurtjes, maar zoete roze kleurtjes zijn ook te gek. Ik denk dat ik voor de Barry M Texture lakjes ga, die heb ik tot nu al zo vaak op gehad.

Wat is jouw favoriete lipproduct/lipkleur in de zomer?
 
Doe mij maar een lekkere felle kleur, zonnebril op en klaar. Felle lippen zijn altijd makkelijk en vooral in de zomer ben ik er fan van. Ik vind Raspberry Swirl van MAC denk ik wel het leukste, hij is zoet en toch nog draagbaar.

Wat is jouw favorieten zomergeur?
 
Dit is wat mij betreft écht het zomergeurtje van dit seizoen, Blackberry is zoetig en fris, enorm lekker! Hij is trouwens van Yves Rocher.

Wat is jouw favoriete geurkaars in de zomer?
 
Horen Soy scents hier ook bij? Een tijdje terug reviewde ik de Soy scents van Shop by Thessa, de meesten heb ik inmiddels al gebruikt en zelf ben ik het meest fan van Green Apple, echt een heerlijke frisse geur voor de zomer.

Wat is de make-up trend van deze zomer?
 
Mijn favoriete trend is de combinatie van felle lippen, met een strakke eyeliner, inclusief wing!

Hoe draag jij jouw haar in de zomer?


Als het echt enorm warm is, dan draag ik mijn haar het liefst vast, bijvoorbeeld in een hoge paardenstaart of knot. Maar heb ik een leuk feestje, dan ga ik voor los haar met losse krullen.

Wat neem je mee naar het terras of naar het strand?

Een goede zonnebrand crème natuurlijk!

Wat is jouw favoriete mode-accessoire voor deze zomer?

Mijn Ray Ban! Ik heb er nu twee en vind ze beide heel erg fijn, er ligt er altijd één in m'n auto en in m'n tas.

Wat zijn jouw vakantieplannen voor deze zomer?

Ik ga begin augustus een weekje naar Lanzarote, samen met Jan-Willem. We hebben er echt super veel zin in, toevallig hebben we gister geboekt en we tellen nu alvast af. Daarnaast ga ik over twee weekjes ook met m'n moeder naar Texel, daar gaan we eigenlijk wel een paar keer per jaar naar toe, ook heerlijk.

Wat is je favoriete zomergerecht?

Als het echt een warme zomerdag is, heb ik eigenlijk niet eens zo veel zin in eten, behalve dan een lekker water ijsje. Maar als ik dan toch iets moet kiezen, zou ik voor een lichte maaltijd kiezen, zoals een salade. Lekker met frisse komkommer, tomaatjes en een frisse dressing.

Wat is jouw favoriete terras?
 
Als het zonnetje schijnt vind ik elk terras prima! Maar als ik dan toch een keuze moet maken, ga ik voor een gezellig lounge terras aan zee, zoals je hierboven ziet bij Kaap Noord op Texel. Hier zijn wij zomers regelmatig te vinden, het mooiste plekje als je het mij vraagt!

Wat is jouw favoriete zomerdrankje?


Doe mij maar gewoon een ijs koude coca cola light, mét ijsklontjes.

Wat is jouw favoriete zomermuziek?


 
Ik vind dit een te gek nummer! Ook één die we deze zomer nog vaak zullen horen denk ik.

De tag mogen jullie gerust over nemen, ik heb hem zelf ook van het internet geplukt! Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, dus vertel het me in een reactie. I love Summerrrr!

Lots of love, Lotte