vrijdag 28 juni 2013

Meer kleur in je make-up!

 
Als ik naar mezelf kijk, kies ik eigenlijk dagelijks voor een basic bruine ooglook, lichte blush en een nude lipstick. Maar waarom kies ik zo weinig voor kleur in een look? Felle lippen vind ik prachtig, die komen nog wel eens te voorschijn, maar vaak blijft het daar bij. Vandaar een artikel vol inspirerende looks met kleur!

 

Deze vind ik echt gorgeous, een zoete bubblegum roze kleur boven op het ooglid en een minty kleur onder de ogen.

 
Een kleur als detail vind ik ook erg mooi, bijvoorbeeld zo'n mooi blauw of groen lijntje onder de ogen. De rest van de look blijft mooi neutraal, zo'n kleur accent is altijd goed, vooral ook leuk in de zomer!


Heel veel kleur in de vorm van een regenboog eyeliner, niet heel draagbaar, wel heel kleurrijk!

 
Een mascara met een kleurtje zie je ook steeds vaker, super makkelijk om aan te brengen en toch een beetje extra kleur! De paarse kleur vind ik toch wel het aller leukste denk ik.


Wat een knallende look, met groen en paars!


Of kies gewoon voor één kleur, weer paars deze keer! De wimpers zijn ook te gek trouwens.

 
Deze look vind ik echt zó gaaf, misschien wel mijn favoriete look van dit rijtje. Kleur doormiddel van een felle lipstick draag ik zelf toch het liefst, je legt echt de focus op je lippen. Deze neon roze kleur is perfect voor deze zomer.

 
Mat koraal, love it.
 
 
Deze look met pastel lila oogschaduw vind ik zo cute! Heel basic met zo'n lichte oogschaduw, maar wel heen fris en toch wat kleur.


Roze lippen zijn sowieso altijd goed, vooral een lekkere felle kleur of koraal tint zijn mooi.
 
Ik hoop dat jullie wat inspiratie op hebben gedaan met deze kleurvolle looks, ik ben wel heel benieuwd of jullie wel eens wat kleur in je look gebruiken? Of zijn jullie net als ik toch wat meer van de aarde tinten?
 
Lots of love, Lotte
 
Foto's van Weheartit.com