dinsdag 4 juni 2013

Review: Soy Scents van Shop by Thessa

 
Bij ons thuis staan er altijd kaarsjes te branden op tafel, of het nu een koude winter avond is of een zonnig lente dag. Kaarsjes geven sfeer, een fijne geur en heel veel gezelligheid. Soy Scents doen het net zo goed, eigenlijk vind ik deze zelfs leuker staan in zo'n brandertje en ze zijn ook veel zuiniger. Ik mocht een aantal Soy Scents van Shop By Thessa uit proberen en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van deze super schattige soy scents vind.

 
 
Aller eerst vond ik het maar moeilijk om een keuze te maken, ze heeft zoveel leuke soy scents te koop, in zo veel lekkere geuren! Daarbij moet ik ook zeggen, dat ik nog nooit van die leuke soy scents heb gehad. Ze zien er eigenlijk te mooi uit om te gebruiken, vind je ook niet? Daar komt ook nog bij kijken, dat ze allemaal zelf gemaakt worden, dat maakt ze nóg weer een stukje leuker.
 


Ik ging voor een aantal verschillende geuren! Ik zal de geuren even kort toelichten:
 
Green Apple: Ruikt naar een sappige, frisse, groene appel.
Coco Mango: Een heerlijke combinatie van cocos en mango, jum!
Relaxation: Een rustgevende, zachte geur.
Candy Bubble: Soy Scents met een heerlijke mix van cream soda, verse watermeloen, bubblegum en met een vleugje pasgeboren baby.
Romantic: Een zwoele, romantische, poederige geur.
Blue Lagoon: Een Soy Scent met een fantastische verse tropische blauwe zee en zonneschijn geur. Met een vleugje van exotische witte florals en een vleugje citrus.
 

Mijn favorieten op een rijtje: Coco mango, Green apple en Romantic.




Romantic in het brandertje!
 
De soy scents van Shop By Thessa gaan zeker tien uur mee. Je steekt het kaarsje aan en de soy scent zal vanzelf beginnen te smelten. Binnen een paar minuten is hij gesmolten en ruikt je kamer volledig naar deze geur. Je hoeft hem eigenlijk maar eventjes aan te hebben, want de geur blijft lang hangen. Eigenlijk kun je er dan nog super lang mee doen, maar na een dag of drie/vier zal ik de soy scent wel vervangen voor een ander.
 
Het assortiment van Shop By Thessa is lekker divers, je kunt er terecht voor zowel zoete, frisse en warme soy scent geuren. De Soy Scents worden hand gemaakt en dat is er ook van af te zien, ze zijn namelijk stuk voor stuk prachtig. De soy scents kosten allemaal 1 Euro per stuk, wat ik een goede prijs vind. Neem gewoon eens lekker een kijkje bij Shop By Thessa en laat je verrassen! Ik ben in ieder geval helemaal weg van deze soy scents.
 
Lots of love, Lotte