vrijdag 14 juni 2013

RiRi ♥ M·A·C SUMMER


Al eerder gingen Rihanna en Mac een samenwerking aan, binnen een paar uur was de beroemde lipstick Ri Ri Woo uitverkocht. Ongelofelijk natuurlijk, dat een product zo immens populair kan zijn! Maar goed, Rihanna is natuurlijk ook een onwijs toffe vrouw, een collectie van haar en MAC moet dan ook niet anders dan prachtig zijn. Ik liep de lipstick destijds mis, maar 20 juni is er gelukkig een nieuwe collectie van RiRi verkrijgbaar; RiRi ♥ M·A·C SUMMER. Behalve dat de populaire Ri Ri Woo weer opnieuw verkrijgbaar zal zijn, zitten er ook nog een aantal andere mooie producten in deze collectie.





Powder Blush Duo 25,50 Euro.
Hibiscus Kiss (Cool Coral blush and matte neutral bronze duo)

Lipsticks 18,50 Euro
Ri Ri Woo (Matt coole red)
Ri Ri Boy (Matte vivid Lavender)
Heaux (Matte Berry)

Lustre Drop 20 Euro
Barbados Girl (Rose Gold bronzer)

 
De campagne foto's vind ik één van de prachtigste die ik heb gezien, sowieso dat ik lipstick Ri Ri Woo nu echt moet bemachtigen. Daarbij vind ik de Duo blush ook werkelijk een plaatje om te zien. Op de Wishlist dan maar!
Goed om te weten, de collectie is vanaf 20 juni alleen online verkrijgbaar. Ik verwacht dat ook deze collectie weer snel uitverkocht zal zijn, dus weer er maar op tijd bij.
 
Ik ben benieuwd wat jullie van de RiRi ♥ M·A·C SUMMER collectie vinden. Ik vind het echt weer eens een collectie waarvoor ik eerder m'n bed uit zal zijn, om er wat van te kunnen bemachtigen. Daarbij vind ik het ook wel extra leuk dat Rihanna deze collectie samen met MAC heeft ontworpen. Wat jullie?
 
Lots of love, Lotte