vrijdag 7 juni 2013

SensatioNail



Ik hoorde wel vaker van vrouwen dat gelnagellak het proberen waard was, maar daarbij hielden de hoge bedragen van Salons mij toch tegen. Echter heeft Sensational voor deze idee├źn een oplossing, je kunt namelijk ook gewoon thuis een gelnagellak aanbrengen! In bovenstaand filmpje demonstreer ik hoe je de starterskit van Senstaionail gebruikt. Voor meer informatie en foto's, moet je even verder lezen.




SensatioNail beloofd ons het volgende: twee weken lang perfect gelakte, hoogglanzende nagels, zonder beschadigingen.
 
Of de gelnagellak ook daadwerkelijk twee weken blijft zitten, kan ik nog niets over zeggen. Maar na verloop van tijd zal ik jullie natuurlijk op de hoogte brengen!
Ik heb, zoals je in het filmpje kon zien, alle stappen gevolgd die voor deze gelnagellak nodig was. Ik moet zeggen dat ik er in totaal ongeveer een uurtje mee bezig was, maar dit kwam ook omdat ik nog geen enkele ervaring hiermee had. Ik vond het wel erg leuk om aan te brengen, vooral het deel dat mijn nagels onder het ledlampje gingen. Ik zag mijn nagels beetje bij beetje veranderen. Mijn nagels voelen, na het aanbrengen van de gelnagellak, stevig aan (alsof het nepnagels zijn en niet m'n eigen) en daarbij zit de kleur van de nagellak goed op zijn plek. Door de ledlamp is de basis en de kleur goed uitgehard, geen deukjes of beschadigingen dus! De glans in de nagellak vind ik ook prachtig.
 


Met de starterskit (die 69,99 Euro kost) kun je tien keer een manicure aanbrengen en dat is aanzienlijk goedkoper dan wanneer je dit in een Salon laat doen. Wanneer je de tien manicuren voorbij bent, kun je een Essentials pakket en losse nagellakken bij kopen (een Essentials pakket kost 19,99 Euro en losse nagellak kost 14,99 Euro). Raspberry Wine, de kleur die ik gebruikt hebt, vind ik persoonlijk niet een heel vernieuwende kleur. Gelukkig is het assortiment breed en zijn er nog meer kleuren te verkrijgen!
 
Ik ben zelf enorm benieuwd hoelang de gelnagellak op zijn plek blijft zitten en wat mijn ervaringen over twee weken zijn. Ik ga jullie hier natuurlijk van op de hoogte brengen! Ik ben zelf reuze benieuwd! Hier vind je de verkooppunten van SensatioNail.


Advertorial